Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.05.2011 23:14 - Не е важно на мен да ми е добре, важно е на Вуте да му е зле!
Автор: pissa Категория: Новини   
Прочетен: 864 Коментари: 0 Гласове:
0



imageТази седмица трима депутати напуснаха парламентарната група на ПП Атака и това беше поредният повод за разгаряне на истерията около партията.


Уважавам позицията на всеки и правото сам да решава за собственото  поведение и действия. Но тук става въпрос за принципи. Става въпрос за подмяна на вота на избирателите. Тези депутати не са съгласни с избирателите си. АТАКА от преди 2009 година, от самото си създаване има ясни позиции по отношение на ДПС, по отношение на уредбите на джамията и те го знаят.  И се питам на какво се дължи решението им? Кой ги „напазарува” – ДПС, ГЕРБ или някоя чужда държава? Приел съм да бъда народен представител от гражданската квота на  АТАКА, защото подкрепят българския бизнес, българското производство и са патриоти. Не обичам предателството и като дам дума – особено пред хиляди избиратели – не мога да я прекрача. Още от времето на студентските протести в началото на прехода разбрах какво е те предадат „приятели“. Всички предполагам сте изпитвали подобна горчилка. Това е въпрос на морал и съвест.


Аз също не одобрявам насилието. За мен е важно конфликтите да се решават чрез инструментите на политиката, а не с юмруци. Насилието ражда насилие когато няма спазване на законите. И всеки трябва да си понесе отговорността, когато прекрачи закона. Това се отнася и за привържениците на ПП Атака и тук позицията на партията е ясна и категорична. Но е крайно неприятно и грозно вината за всичко да бъде прехвърляна на ПП Атака. Това е бягство от отговорност. Това е измиване на ръце. Какво направиха българските институции (държавните и общинските) за справяне с проблема? Безотговорността и липсата на воля в институциите си намериха алиби в гнева на хората. За това, че някой не си е свършил работата, се търси изкупителна жертва. Това е поведение на слабия. Поведение на този, който заради топлия стол на кабинета си е готов на политическо търгашество. И така, зад едно странно разбиране за толерантност се изля толкова помия върху едни хора, които имат легитимното основание да протестират. Толерантността не означава толериране на едни спрямо други. Толерантността означава еднакво отношение към всички в рамките на правилата и законите. Без това демокрация не може да има.


Ние сме свикнали винаги някой да ни е виновен. Сега големият виновен е ПП Атака. Хайде да спрем с поговорката „Не е важно на мен да ми е добре, важно е на Вуте да му е зле“. Това ни убива като нация. Още по-лошо е когато тази поговорка се превърне във верую на българските политици, институции и медии. От това губим всички.



Източник: http://npehlivanov.eu/2011/05/%d0%bd%d0%b5-%d0%b5-%d0%b2%d0%b0%d0%b6%d0%bd%d0%be-%d0%bd%d0%b0-%d0%bc%d0%b5%d0%bd-%d0%b4%d0%b0-%d0%bc%d0%b8-%d0%b5-%d0%b4%d0%be%d0%b1%d1%80%d0%b5-%d0%b2%d0%b0%d0%b6%d0%bd%d0%be-%d0%b5-%d0%bd%d0%b0/


Тагове:   МУ,   мен,   Да,   не,   Ми,   добре,   важно,   НА,   зле,   Вуте,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: pissa
Категория: Новини
Прочетен: 67777
Постинги: 32
Коментари: 20
Гласове: 8
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930